ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

 

Παραγγελίες για την Eλλάδα

Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας και ειδικότερα στον τόπο που μας έχετε υποδείξει στη Φόρμα Παραγγελίας με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier).
Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Για αποστολές εντός Ελλάδας με κόστος κάτω των 60€ , τα έξοδα αποστολής κοστίζουν 3,50€

Για αποστολές εντός Ελλάδας με κόστος ANΩ  60€ , τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν

Παραγγελίες για Κύπρο

Για αποστολές προς Κύπρο επιβαρύνεστε με έξοδα αποστολής 15 €

Xρόνος παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας εφόσον λειτουργήσουν όλα ομαλά, είναι 2-5 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την περιοχή που βρίσκεστε.

ΑΛΛΑΓΗ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ / ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

Οι πελάτες του Bellissimoshop.gr έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν το προϊόν το οποίο παρέλαβαν.

Προϋποθέσεις Αλλαγής – Αντικατάστασης Προϊόντος

1. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί
2. Η διαδικασία αλλαγής θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παρέλαβε το προϊόν ο πελάτης.
3. Το προϊόν πρέπει να αποσταλεί από τον πελάτη μαζί με την απόδειξη αγοράς και σε κατάλληλη συσκευασία που να προφυλάσσει το προϊόν.

Λόγοι Αλλαγής Προϊόντος

Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει αλλαγή/αντικατάσταση στο προϊόν το οποίο παρέλαβε για τους παρακάτω λόγους:

1. Αλλαγή στο μέγεθος του προϊόντος
2. Αλλαγή στο χρώμα του προϊόντος
3. Αλλαγή στο σχέδιο του προϊόντος
4. Αντικατάσταση – Το προϊόν που παρέλαβε ήταν ελαττωματικό
5. Το προϊόν που παρέλαβε ήταν άλλο σε σχέση με αυτό που παρήγγειλε (λάθος κατά την αποστολή)

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ – ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης της αγοράς που έκανε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρίας bellissimosho.gr.

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να κάνει χρήση του δικαιώματος του εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.

Προϋποθέσεις Επιστροφής Χρημάτων

1. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί
2. Η διαδικασία αλλαγής θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παρέλαβε το προϊόν .
3. Το προϊόν πρέπει να αποσταλεί από τον πελάτη με δικά του έξοδα αποστολής και ασφαλισμένη αποστολή μαζί με την απόδειξη αγοράς και σε κατάλληλη συσκευασία που να προφυλάσσει το προϊόν.

Διαδικασία Επιστροφής Χρημάτων

Ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρίας είτε μέσω email (info@bellissimoshop.gr) είτε τηλεφωνικά (210-5743751) εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής και να γνωστοποιήσει το αίτημά του για την επιστροφή χρημάτων. Κατόπιν συνεννόησης με την εταιρία θα πρέπει να αποστείλει το προϊόν με δικά του έξοδα αποστολής το οποίο παρέλαβε στη διεύθυνση :

ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΝΑΣΤΣΙΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε
BELLISSIMO CLUB SINCE 1985
ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΡΟΥ 29 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 

Τ.Κ 12134

Κατά την παραλαβή της επιστροφής από την εταιρία το προϊόν θα περάσει από τον απαραίτητο ποιοτικό έλεγχο έτσι ώστε να εγκριθεί η διαδικασία επιστροφής χρημάτων στον πελάτη. Η εταιρία  δεσμεύεται να προχωρήσει στην επιστροφή των χρημάτων της αξίας του προϊόντος, εφόσον έχει εγκριθεί και κατόπιν του ποιοτικού ελέγχου, εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να το γνωστοποιήσει στον πελάτη μέσω ενημερωτικού email.

ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Στις περιπτώσεις αλλαγής σχεδίου του προιόντος, αλλαγής μεγέθους του προϊόντος ή χρώματος τα έξοδα αποστολής της αλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη (τα έξοδα αποστολής της αλλαγής είναι 3,50 ευρώ). Στις περιπτώσεις ελαττωματικότητας ή λάθους προϊόντος κατά την αποστολή τα έξοδα αποστολής της αλλαγής επιβαρύνουν την εταιρία bellissimoshop.gr.


ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Αν η αλλαγή αφορά πελάτη της Κύπρου για τις περιπτώσεις αλλαγής μεγέθους, χρώματος, σχεδίου τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη, ενώ στην περίπτωση ελαττωματικότητας ή λάθους κατά την αποστολή τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρία bellissimoshop.gr.

ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ

Α. Διατηρούμε το δικαίωμα να μην επιτρέψουμε αλλαγές προϊόντων για λόγους υγιεινής. Αυτά τα προϊόντα είναι τα εξής:

1.ΕΣΩΡΟΥΧΑ

Your pack shipment

Packages are generally dispatched within 2 days after receipt of payment and are shipped via UPS with tracking and drop-off without signature. If you prefer delivery by UPS Extra with required signature, an additional cost will be applied, so please contact us before choosing this method. Whichever shipment choice you make, we will provide you with a link to track your package online.

Shipping fees include handling and packing fees as well as postage costs. Handling fees are fixed, whereas transport fees vary according to total weight of the shipment. We advise you to group your items in one order. We cannot group two distinct orders placed separately, and shipping fees will apply to each of them. Your package will be dispatched at your own risk, but special care is taken to protect fragile objects.

Boxes are amply sized and your items are well-protected.