Όλα τα προϊόντα μπορούν να αποσταλούν με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) στην Ελλάδα και την Κύπρο, ειδικότερα δε στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας σας. Οι παραδοσεις των αποστολών πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και επίσημων αργιών.
1. Αποστολές εντός Ελλάδος
Οι αποστολές των προϊόντων μας γίνονται μέσω των εταιρειών ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Courier και της Speedex. Τα έξοδα αποστολής ανέρχονται στο ποσό των 3,50€. Για παραγγελίες συνολικού ποσού άνω των 60€, τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να πληρώσετε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή, πράγμα που σημαίνει ότι θα καταβάλετε το ακριβές ποσό της παραγγελίας στον υπάλληλο της εταιρείας ταχυμεταφορών όταν σας παραδοθεί το δέμα. Η πρόσθετη επιβάρυνση της υπηρεσίας αντικαταβολής είναι 1€
2. Αποστολές στην Κύπρο
Τα έξοδα αποστολής ανέρχονται στο ποσό των 10€. Στην περίπτωση αποστολής προϊόντων στην Κύπρο δεν έχετε τη δυνατότητα να πληρώσετε με αντικαταβολή.
3. Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας είναι 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την διεύθυνση αποστολής, και περίπου 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες για δυσπρόσιτες περιοχές. Στην περίπτωση αποστολής προϊόντων στην Κύπρο, ο χρόνος παράδοσης είναι 7 έως 10 εργάσιμες ημέρες
4. Ειδικοί Όροι
Προβαίνουμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την έγκαιρη και δέουσα παράδοση των προϊόντων μας. Ωστόσο, ενδέχεται να μην μπορούμε να σας τα παραδώσουμε εάν δεν μας έχουν παραδοθεί εγκαίρως από τους προμηθευτές μας λόγω απρόβλεπτων καθυστερήσεων ή επειδή τα προϊόντα δεν είναι σε απόθεμα ή λόγω συνδρομής περιστατικών ανωτέρας βίας. Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να κανονίσουμε την εκτέλεση της παραγγελίας σας. Εάν αποφασίσετε να εκτελέσετε την παραγγελία σας εν μέρει, θα σας επιστρέψουμε το αναλογούν ποσό με κατάθεση αυτού στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Η «Εταιρεία» μας διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία εάν συμβεί ένα από τα παρακάτω:
- Η πληρωμή δεν εγκρίνεται.
- Είναι αδύνατο να στείλουμε τα προϊόντα στην περιοχή όπου διαμένετε.
- Δεν έχετε συμφωνήσει με τους όρους του «Ιστοτόπου».
- Ένα ή περισσότερα προϊόντα έφεραν λανθασμένη τιμή λόγω τυπογραφικού σφάλματος ή δεν ήταν διαθέσιμα ή το σύστημα δεν είναι διαθέσιμο ή ενημερωμένο για τεχνικούς λόγους.
Γενικά κάθε παραγγελία είναι μετέωρη μέχρι την αποδοχή της από την «Εταιρεία» μας και εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μας. Εάν παρατηρήσουμε ότι ορισμένα από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα ή υπάρχει απροσδόκητη καθυστέρηση στην παράδοση της παραγγελίας σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που μας δώσατε προκειμένου να συμφωνήσουμε μαζί σας τη μερική εκτέλεση ή ακύρωση της παραγγελίας σας. Εάν δεν καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών, θα ακυρώσουμε την παραγγελία σας αυτόματα και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας εκτελεστεί μερικώς, θα σας επιστρέψουμε το αντίστοιχο ποσό εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών.
Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, πρέπει να μας ενημερώσετε εντός μίας (1) ώρας από την υποβολή της, στέλνοντας ένα email στο [email protected] ή τηλεφωνώντας μας στο +302105743751. Θα λάβετε ένα email από εμάς και θα ενημερωθείτε όταν το ποσό που χρεωθήκατε πιστωθεί στην κάρτα ή τον λογαριασμό σας.
Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να πληρώσετε με αντικαταβολή και εάν αρνηθείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας περισσότερες από δύο φορές, η «Εταιρεία» μας διατηρεί το δικαίωμα να λαμβάνει και εκτελεί παραγγελίες από εσάς μόνον εάν η πληρωμή του ποσού της παραγγελίας γίνεται με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ή τραπεζική κατάθεση.
5. Ευθύνη κατά την παράδοση
Η «Εταιρεία» μας ασφαλίζει κάθε προϊόν από τη στιγμή της αγοράς μέχρι την παραλαβή του από εσάς και είναι υπεύθυνη για την παράδοσή του.
Σε περίπτωση που η παραγγελία δεν παραδοθεί λόγω υπαιτιότητας του μεταφορέα, η «Εταιρεία» μας θα παραδώσει την παραγγελία εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών χωρίς χρέωση του πελάτη. Σε περίπτωση που παραλάβετε μια παραγγελία με κατεστραμμένη συσκευασία, η «Εταιρεία» μας δεν φέρει τη σχετική ευθύνη. Επιπλέον, η «Εταιρεία» δεν αναλαμβάνει την ευθύνη για παραδόσεις που δεν εκτελούνται λόγω ανωτέρας βίας.
Όλα τα προϊόντα παραδίδονται στη διεύθυνση που δηλώσατε ως διεύθυνση αποστολής, οπότε η «Eταιρεία» δεν φέρει καμία ευθύνη εάν ένα προϊόν δεν παραδοθεί σε εσφαλμένως καταχωρημένα δεδομένα. Εάν η παραγγελία σας επιστραφεί σε εμάς επειδή δεν την παραλάβατε ή επειδή η εταιρεία ταχυμεταφορών ή το ταχυδρομείο απέτυχαν να ολοκληρώσουν την παράδοση μετά από δύο (2) προσπάθειες, μπορούμε να στείλουμε ξανά την παραγγελία εάν το ζητήσετε. Σε αυτή την περίπτωση θα χρεωθείτε τυχόν νέα έξοδα αποστολής.
6. Δικαίωμα υπαναχώρησης
Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αδικαιολόγητα από τη σύμβαση πώλησης των προϊόντων μας εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, πρέπει να μας ενημερώσετε σχετικά με την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από αυτήν τη σύμβαση με ρητή δήλωσή σας πριν από τη λήξη της παραπάνω περιόδου των 14 ημερών. Είναι σημαντικό για την υπαναχώρηση το προϊόν που θα επιστρέψετε να μην έχει φορεθεί και πλυθεί και να βρίσκεται στην πρωτότυπη εργοστασιακή του κατάσταση, με τις αρχικές του ετικέτες, την πλήρη συσκευασία του και τα συνοδευτικά του έγγραφα, να είναι δηλαδή ακριβώς όπως πριν από την πώλησή του. Μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα υπαναχώρησης που θα βρείτε στο δέμα σας και στο μενού του «Ιστότοπού» μας και να το συμπεριλάβετε στο πακέτο που θα επιστραφεί ή να το στείλετε στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας. Προκειμένου να επιστραφεί το προϊόν, το πρωτότυπο έγγραφο αγοράς, απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο, ενδέχεται να χρειαστεί να προσκομισθεί από το άτομο που αγόρασε το προϊόν. Εάν είχατε πληρώσει με αντικαταβολή, θα πρέπει να δηλώσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό στην ως άνω φόρμα δεδομένου ότι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται μόνον τραπεζικά.
Εάν υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία των προϊόντων που έχετε επιλέξει. Δεν επιβαρύνεστε έξοδα αποστολής. Τα έξοδα αποστολής καταβάλλονται από την «Εταιρεία» μας και αφαιρούνται από το ποσό που θα επιστραφεί στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Εάν για οποιαδήποτε αιτία (παραγγελία άνω των 60€, προωθητικές ενέργειες, κ.λπ.) δεν είχατε χρεωθεί έξοδα αποστολής όταν αποστείλαμε την παραγγελία σας, το ποσό των αρχικών εξόδων αποστολής θα αφαιρεθεί επίσης από το συνολικό προς επιστροφή ποσό. Τυχόν κόστος διατραπεζικής συναλλαγής το οποίο μπορεί να προκύψει σε περίπτωση που σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας σε λογαριασμό που τηρείται σε τράπεζα με την οποία δεν συνεργάζεται η «Εταιρεία» μας, το επιβαρύνεστε εσείς, αφαιρείται δηλαδή από το προς επιστροφή ποσό. Εάν διαμένετε στην Κύπρο η συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών θα σας υποδείξει το κόστος αποστολής. Παρακαλoύμε όπως αποστέλετε τα προς επιστροφή προϊόντα με τις συνεργαζόμενες με την «Εταιρεία» μας εταιρείες ταχυμεταφορών στη διεύθυνση: ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε. BELLISSIMO CLUB SINCE 1985 ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΡΟΥ 29, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, Τ.Κ. 121 34
Σας συνιστούμε να ασφαλίσετε την αποστολή επιστροφής, καθώς έχετε την υποχρέωση να μεριμνείτε για τα προϊόντα. Σας συνιστούμε επίσης να διατηρήσετε την απόδειξη αποστολής. Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται το συντομότερο δυνατό και σε κάθε περίπτωση εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών από την ημέρα που λαμβάνουμε το προϊόν και εκτελούνται μόνον διατραπεζικά.
7. Αλλαγές – Επιστροφές
Έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε ή επιστρέψετε το προϊόν το οποίο παραλάβατε. Μαζί με την παραγγελία σας, θα βρείτε μια φόρμα αλλαγής - επιστροφής χρημάτων που πρέπει να υποβληθεί στην «Εταιρεία» μας. Μπορείτε επίσης να ζητήσετε την επιστροφή ή αλλαγή προϊόντων και επικοινωνώντας τηλεφωνικά με την «Εταιρεία» μας. Λάβετε υπόψη ότι όλες οι αλλαγές και οι επιστροφές μπορούν να υποβληθούν μόνο για προϊόντα που δεν έχουν φορεθεί και πλυθεί, βρίσκονται στην πρωτότυπη εργοστασιακή μορφή τους, φέρουν τις αρχικές τους ετικέτες, πλήρη συσκευασία και τα συνοδευτικά τους έγγραφα. Επίσης, θα πρέπει να εκτελούνται εντός του χρονικού πλαισίου που αναφέρεται κατωτέρω. Συνιστούμε ανεπιφύλακτα σε όλους τους πελάτες να ελέγχουν προσεκτικά τα εσώρουχα, τα ρούχα και τα αξεσουάρ κατά την παράδοση και πριν αφαιρέσουν τυχόν επισυναπτόμενες ετικέτες και καρτελάκια. Κατά την δοκιμή των προϊόντων μας, παρακαλούμε φροντίστε να μην έρθουν σε επαφή με οτιδήποτε μπορεί να τους προκαλέσει βλάβη, όπως αρώματα, αποσμητικά, προϊόντα μακιγιάζ κ.λπ.
Μόλις αποφασίσετε να επιστρέψετε ή να ανταλλάξετε ένα προϊόν, θα πρέπει να το τοποθετήσετε στο αρχικό κουτί αποστολής ή σε οποιαδήποτε άλλη στερεή συσκευασία, να κλείσετε τη συσκευασία και να σφραγίσετε με ασφάλεια. Πρέπει να τοποθετήσετε επίσης στο δέμα τη φόρμα αλλαγής – επιστροφής χρημάτων συμπληρωμένη. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε με την «Εταιρεία» μας τηλεφωνικά και να ζητήσετε την αλλαγή ενός προϊόντος. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να μας περιγράψετε με λεπτομέρεια το προϊόν το οποίο θέλετε να αγοράσετε ή να μας δώσετε τον κωδικό του προϊόντος όπως αναγράφεται στην ηλεκτρονική μας σελίδα.
Δεχόμαστε επιστροφές και αλλαγές εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της αρχικής παραγγελίας. Παρακαλούμε πολύ συμπληρώστε το δελτίο επιστροφής, με τον αριθμό παραγγελίας και σημειώστε εάν θέλετε επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή και βεβαιωθείτε ότι το δελτίο επιστροφής και η απόδειξή σας τοποθετούνται στο δέμα σας. Μπορείτε επίσης να μας αποστείλετε το δελτίο επιστροφής μέσω email. Για να εκτελεστεί η αλλαγή ή η επιστροφή, ενδέχεται να χρειαστεί να προσκομίσετε το πρωτότυπο έγγραφο αγοράς, απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο. Παρακαλoύμε όπως αποστέλετε τα προς επιστροφή προϊόντα με τις συνεργαζόμενες με την «Εταιρεία» μας εταιρείες ταχυμεταφορών στη διεύθυνση: ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε. BELLISSIMO CLUB SINCE 1985 ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΡΟΥ 29, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, Τ.Κ. 121 34
Σας συνιστούμε να ασφαλίσετε την αποστολή επιστροφής, καθώς έχετε την υποχρέωση να μεριμνείτε για τα προϊόντα. Σας συνιστούμε επίσης να διατηρήσετε την απόδειξη αποστολής.
Σε περίπτωση που ζητήσετε την επιστροφή χρημάτων, τα έξοδα αποστολής καταβάλλονται από την «Εταιρεία» μας και αφαιρούνται από το ποσό που θα επιστραφεί στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Εάν για οποιαδήποτε αιτία (παραγγελίες άνω των 60€, προωθητικές ενέργειες, κ.λπ.) δεν είχατε χρεωθεί έξοδα αποστολής όταν αποστείλαμε την παραγγελία σας, το ποσό των αρχικών εξόδων αποστολής θα αφαιρεθεί επίσης από το συνολικό προς επιστροφή ποσό. Τυχόν κόστος διατραπεζικής συναλλαγής το οποίο μπορεί να προκύψει σε περίπτωση που σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας σε λογαριασμό που τηρείται σε τράπεζα με την οποία δεν συνεργάζεται η «Εταιρεία» μας, το επιβαρύνεστε εσείς. Εάν διαμένετε στην Κύπρο η συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών θα σας υποδείξει το κόστος.
Σε περίπτωση που ζητήσετε την αλλαγή προϊόντων, επιβαρύνεστε για την πρώτη αλλαγή τα έξοδα αποστολής που ανέρχονται στο ποσό των 3,50€. Για κάθε επόμενη αλλαγή τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος όσο και τα νέα έξοδα αποστολής καταβάλλονται από την «Εταιρεία» μας και το συνολικό ποσό των ως άνω εξόδων αποδίδεται στην «Εταιρεία» μας με αντικαταβολή κατόπιν τηλεφωνικής ή ηλεκτρονικής μας επικοινωνίας.
Μπορείτε να ζητήσετε να αλλάξετε ένα προϊόν:
- Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε την επιλογή σας. Οι αλλαγές μπορούν να ζητηθούν για διαφορετικό μέγεθος ή άλλο προϊόν ίσης, μεγαλύτερης ή μικρότερης αξίας από το αγορασμένο. Για αλλαγές προϊόντων μεγαλύτερης αξίας από την αρχική τιμή παραγγελίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να καλύψουμε τη διαφορά τιμής. Εάν επιλέξετε να αγοράσετε ένα προϊόν μικρότερης αξίας, θα σας επιστρέψουμε τη διαφορά στον τραπεζικό λογαριασμό που θα δηλώσετε στην φόρμα αλλαγής – επιστροφής χρημάτων. Αφού λάβουμε το προϊόν και το υποβάλλουμε σε ποιοτικό έλεγχο, θα δρομολογήσουμε την αποστολή της νέας σας παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε εσείς τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας στην «Εταιρεία» μας. Εάν διαμένετε στην Κύπρο, η εταιρεία ταχυμεταφορών θα σας υποδείξει το κόστος.
- Εάν λάβατε λάθος παραγγελία. Στη σπάνια περίπτωση που το Bellissimo Club αποστείλει εσφαλμένη παραγγελία, αναλαμβάνουμε την πλήρη ευθύνη και το κόστος για την αντικατάσταση και παράδοση του σωστού προϊόντος στον πελάτη εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών. iii) Εάν λάβατε ένα ελαττωματικό προϊόν. Σε αυτήν την περίπτωση, θα το αντικαταστήσουμε με δικά μας έξοδα, εκτός εάν η ενέργεια αυτή είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογο κόστος για την «Εταιρεία» μας. Η αντικατάσταση μπορεί να ζητηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής μετά τη συμπλήρωση του ειδικού δελτίου επιστροφής που θα βρείτε στο πακέτο της παραγγελίας σας και την τοποθέτησή του στο πακέτο προς επιστροφή ή την αποστολή του στο email μας. Αφού λάβουμε το ελαττωματικό προϊόν, θα το αντικαταστήσουμε εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών. Εάν δεν είναι διαθέσιμο, θα λάβετε ένα ενημερωτικό email από εμάς σχετικά με την αποστολή το συντομότερο δυνατό.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω βοήθεια μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο [email protected] ή μέσω τηλεφώνου +302105743751.
Σημείωση: Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε επιστροφές εάν δεν πληρούνται οι ως άνω προϋποθέσεις. Οι αλλαγές προχωρούν μόνο κατά την παραλαβή των προς επιστροφή προϊόντων και βασίζονται στη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων.